BUSINESS WORKSHOP
Postupem času jsme si u velké části projektů všimli, že s klientem řešíme marketing, ale chybí zde vlastně úplné základy k tomu, aby daný byznys mohl uspět.
Často se jedná o:
- téměř nulové povědomí o trhu
- nejasnou definici prodejních argumentů
- nekvalitní cenotvorbu
- nulovou práci se značkou
- nejasnost v celkových nákladech a výdajích
- a další neujasněné nebo jen velmi povrchově připravené a přitom podstatné prvky pro úspěch daného podnikání
Takže pak vlastně řešíte propagaci někde, kde ji nemáte o co opřít. A ono těžko někomu budete říkat, že vaříte dobrou polívku, když máte rozbitý misky a studenou vodu. A taky není dobrý, když ani nevíte, kolik vlastně stojí tu polívku vyrábět a za kolik byste ji měli prodávat, abyste na tom celém vydělali.
Proto jsme se rozhodli spustit BUSINESS WORKSHOP. V rámci tohoto workshopu společně projdeme to nejpodstatnější k tomu, aby měl váš byznys vůbec šanci na úspěch a mohl svědomitě vyrazit do světa.
V čem je největší přidaná hodnota tohoto workshopu?
Přidané hodnoty jsou zde minimálně 2.
V první řadě je to ochrana vašich peněz, času i energie před plýtváním. Tohle vše vy dáváte do podnikání a je potřeba vědět, jak s tím naložit, abyste za pár let nezjistili, že nic z toho už nemáte a výsledek nikde.
V druhé řadě je to samozřejmě tvorba plánu, který by vás měl k tomu výsledku dovést. Naschvál píšeme „by měl dovést“, protože ten samotný plán to za vás neudělá. Vždy to bude hlavně o vás a o tom, jak dobře si to odpracujete. Ten plán nikdy nebude 100%, protože se pravděpodobně objeví překážky, které naplánovat nejdou a bude jen na vás, jak se s nimi poperete.
Každopádně pokud chcete jít kopat zlato, je vždy lepší mít mapu, která vám ukáže, kde by zhruba mohlo být.
Jak takový workshop probíhá?
Délka workshopu je minimálně 1 den, ideálně víkendový, ať je na vše dostatek klidu. Workshop se vždy snažíme samozřejmě přizpůsobit potřebám daného projektu, nejčastěji však řešíme především tato témata:
- Průzkum trhu
Jak aktuálně daný trh vypadá, kam by mohl směrovat, jak to aktuálně vypadá s konkurencí
- Nastavení produktu nebo služby
Rozdělení a tvorba nabídky, příprava variant produktu/služby, nákupní proces
- Nastavení cen
Správné nacenění s ohledem na výdělek i prodejní schopnost
- Nastavení prodejních kanálů
Příprava cest pro uvedení produktu na trh, příprava klíčových partnerů
- Nastavení byznys plánu
Příprava kalkulací daného podnikání aby bylo jasné, s jakými financemi počítat a jak s nimi co nejefektivněji nakládat, případně příprava podkladů pro získání investice
- Nastavení značky
Nastavení celkové prezentace daného podnikání
- Nastavení marketingového plánu
Příprava propagace pro zvýšení povědomí a zájmu o vaše produkty či služby
Pro koho je workshop vhodný?
Workshop je vhodný jak pro začínající podnikatele tak i pro menší a střední firmy, které potřebují řešit byznysová témata jako je zvýšení prodejů, zvýšení zisku, vstup na nový trh, uvedení nových produktů nebo služeb, rebranding, případně zájem o získání nezávislého pohledu na další rozvoj firmy.
Na workshopu neřešíme vedení lidí a týmů.
Cena workshopu?
Cena workshopu je vždy individuální na základě potřeb a specifik daného podnikání. Workshop je vždy soukromý a je připraven na míru danému podnikání. V ceně je zahrnut pronájem prostoru i občerstvení.
Máte zájem probrat vaše podnikání opravdu pečlivě?
Zanechte nám kontakt, popište nám vaše představy a my vám připravíme nabídku na míru.